Andra dagen!

Hej!

Nu är det andra dagen jag sitter på mammas jobb, eller även kallat mitt jobb.
Igår fick jag min födelsedags present av Peter, jag betala den men det var för att han inte var hemma då jag skulle hämta det, ett tv-spel nintendo wii ;P fan va jag längtat efter att fått ha ett sådant. :) Nu jobbar jag idag sen jobbar jag inte förens på torsdag nästa vecka.. undra när jag skall jobba på anthill nästa gång?

Jag och Peter har bestämt att vi skall flytta till stugan med 90% säkert är det väl :)
Kommer bli MYYYYSIGT!

Kram från mig
Mitt jobb på femte våningen

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh va kul då kan vi spela när vi komer hem efter jul =)

2008-10-30 @ 13:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0