Anthill

Nu sitter jag på jobbet, har för närvarande lunch (middags) rast. Slutar 21.00 ikväll, jag är lagom trött redan nu.. Inatt var det en hård natt, blev massa tårar och skit men det löste sig. Men vart vrede på en annan människa istället, en jävligt äcklig människa som jag helst inte vill se i hela mitt liv igen. USCH, Jag kan spy på människor som försöker sno andras pojkvänner speciellt när dom varit i närheten av båda personerna, annat hade varit om denna människa inte visste vem jag var eller liknande, men att man har varit trevlig mot denna människa och kunnat öppna för en vänskap och sen försöka sig på ens pojkvän, full eller inte, ÄCKLIGT iallafall!

Jag älskar dig Peter Per Anders Ström! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0