Fredag

Idag har jag haft nationella i matte C, fy satans vad jobbigt det var, men äntligen klart. Nu har jag ett prov kvar, en muntlig redovisning på 10min i filosofi, en fråga i naturen och skriva om ett rättsfall i rättskunskapen. Det skall jag blir klar med nästa vecka, inga problem tror jag, men det gäller att jag inte skall behöva jobba på veckan, så kan jag rikta allt emot skolan. Fick lite panik igår över framtidsplanerna vet inte riktigt om jag orkar med högskola direkt efter 12års studier, borde nog tänka på att jobba ett år istället. Jag har även fått lite extra pengar av pappa, så man kanske skall ta och shoppa lite nu med :)


redan sålt 2 avslut nu ;) yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0