Kär <3

Jag vill bara skriva av mig lite, först och främst vill jag skriva att jag har en pojkvän som är den absolut bästa.  Peter Ström, du är helt och hållet min. Det bara kryper i hela kroppen när jag tänker på dig, jag kan inte beskriva det med ord. Du ställer upp så himla mycket på mig, under studenten skjusade du mig, hämtade mig och inte ett knyst om att det var jobbigt. Du bara fanns där. Vi har inte träffats så pass länge, det är väldigt nytt jag vet, men för mig är du faktiskt kärlek. Du säger ifrån när jag gör nått fel och säger till när jag gör något bra. Du uppskattar mig och ger mig allt jag behöver, dig!

Sedan vill jag gå över till något annat, vänskap! En helt otrolig 5dagars tur till borlänge på peace and love med ett helt gäng härliga tjejer. Det var så underbart att bara leva och inte känna att man ska upp och jobba eller något annat. Vi skall göra om detta år efter år. Fan vad underbart!

Nu går jag vidare till det som gör att mitt liv går runt, Linn! Utav alla människor som jag träffat så tror jag faktiskt du är den mest speciella flicka jag träffat, du är allt man kan önska sig av en vän. Du sviker, men förlåter, du hatar, men förlåter.. Du är egoistisk, men givmild, du är korkad, men smart, du är söt, men snygg. Du är min bästa vän, men? nej inga men, du är min bästa vän och jag älskar dig över allt annat på denna jord. Linn emelie kristina Jonsson jag Emmelie britta kristina Eriksson kommer älska dig till döden skiljer oss åt

Kommentarer
Postat av: Jacke

De e kärlek i luften, de e kärlek i luften.. Ja de vet du alla att de ä kärlek i luften!!



:)

2008-07-10 @ 15:04:55
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0