Hittat bostad

Nu har vi hittat en bostad på blomkransen en 58kvm 2rok, med tvättmaskin :) Jag tyckte lägenheten var helt okej, sovrummet var bäst enligt mig, det var gråa och diskreta tapeter där, mycket att inreda själv då känns det som när det är lite färg.  kan berätta hur lägenheten ser ut.

Hallen - fula ganska fettiga tapeter (vill göras om). En garderob för förvaring av t ex, vinter kläder
Köket - Vita skåpsluckor med ganska fula knoppar men enligt mig fungerade det, nya kyl och frys + sprisfläkt, gammal spis, men stor (så man kan baka bullar) Lika tapeter som i hallen, bordes därför också göras om.
Vardagsrummet - trä golv, peter tyckte inte det var vidare fint, jag gillade det!, orange tapet, lika som jag har i mitt rum hemma, så det kändes helt okej, men inte så roligt att inreda. Men har ju en tavla som passar perfekt istället ;)
Badrum - inge vidare snygga väggar men helt okej, badkar och ett tvättställ, med lite små saker så blir det helt kanon. en liten tvättmaskin men bra storlek, skall man tvätta mycket kan man även gå genom källaren till tvättstugan fall om det ösregnar ute.
Sovrum - två garderober som är ganska gömd, bakom dörren in, gråa stilrena tapeter.
Balkong - liten men mysig för det är ju längst upp.
Vindsförråd - jätte stort så bestämmer vi oss för att köpa en ny soffa kan vi ställa den gamla där, minst 10kvm där uppe.
Källarförråd - Litet trä förråd, perfekt för t ex vinkällare eller liknande.
Cykelförråd - mycket plats sotd inte alls många cyklar där.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Men herregud va mycke förrådsutrymme, ge hit!

2008-07-29 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0