Imorgon

japp, imorgon börjar det.

På senaste tiden har jag varit sjuk och haft fruktansvärd huvudvärk, jag tror jag vet vad det beror på, min kost. Jag har börjat slarva som fan och emd bara 4½månad kvar till balen kan jag inte hålla på så här, så nu ska jag ta tag i detta och bli slim och sexig!

Dagen tänkte jag börja vid 09.30 imorgon, bara för att jag fortfarande är kraslig så ska jag ta det lugnt men ska ta upp det så mycket som det går..

09.30 alltså då blir det en morgon promenad, vet inte än hur långt jag skall gå eller hur länge. Beror på hur täppt min näsa är. mår jag bra blir det väl iaf 50min. 
 
Hemma kring 10.20 senast då, då blir det en hydroxycut antagligen lite nässpray och shit med..

10.50 blir det frukost - Ida's havregrynsgröt och antagligen en kopp te, denna gång utan socker, endast mjölk.

13.00 blir det en till hydroxycut

13.40 efter våra bästa år blir det lunch  - äggröra och en hel del vatten även alla grönsaker som finns hemma

15.30 sista hydroxycut för dagen

16.20 middag får hitta på nått då för mamma har inte hunnit komma hem

17.00 jobba

18.10 vatten och någon frukt alt. Te

21.00 hem

22.00 då ska jag tammefan ligga i sängen.

Det blir morgon dagen, ska lova mig själv nu, ingen alkohol på ett par veckor minst, ingen jävla skräp mat, minst ett träningspass per dag alt. promenad. Jag skall även lova mig själv att lämna bilen hemma vissa dagar och ta bussen. Vara social för fan! Tack och bock för mig updaterar imorgon får jag hoppas.


Kommentarer
Postat av: ewsi

Gud va snygg bloggen blev, helt annat intryck! :D

2008-01-22 @ 20:23:01
URL: http://evelinasteger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0