Tisdag

Helt ledig dag : ) eller skola då, men det är inte det värsta...  ; P (första gången jag säger det)

Imorgon äre innebandy gymnasiet sen ska jag jobba, på torsdag blire jobb efter skolan och fredagar härmed kommer jag vara ledig : )  skönt som fan! V.9 när det är sportlov så tänkte jag dra iväg till Trollhättan igen, underbart! För er som inte vet skall jag söka högskola där och bli vidar utbildad ekonom och förhoppningsvis någongång i livet skall jag bli revisor. : ) På torsdag har jag prov i filosofi och måndag har jag prov i naturkunskap. Verkligen kul, njaaa. : ) Till helgen har jag match, på lördagen den 9e feb, då även min mor fyller år. Sen på kvällningen skall julia och henne girlfriend (emmelie) ha inflyttningsfest, tänkte faktiskt bege mig dit och sedan kanske vidare på tranan, var ju lugnt förra helgen så tycker jag borde få gå ut : ) men helt luspank, så ni som vet det, bjud mig på en eller två ; )

Dj sammy - heaven, man får ju minnen, första tranan i mitt liv hörde jag denna låt. Den vart hyllad och dansad till och nu tycker jag den ligger lite i skammvrån, tycker den borde komma fram och lysa lite för gammal vänskapsskull : )

Ja, har ni någor förslag vad jag ska rikta in min blogg på, eller skall jag bara skriva som jag gör nu? Lite då och då om allt :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0