Lördag

Idag har jag match, just nu är jag väldigt trött för mormor och morfars hund väckte mig, min mor fyller nämligen år idag så dom är här och hälsar på. Ikväll ska jag på inflyttningsfest, sen vidare på tranan. Imorgon tänkte jag ta mig tid att städa, måste få bort allt förbaskat damm ; P Jag har förövrigt gått och blivit cs nörd igen, inte ens installerat wc3 än, tycker det rä skoj och spela igen. Fast det drygaste är ju att jag verkligen hatar public, så jag orkar inte sitta och vänta medan andra spelar för att jag skall vara med, så jag söker mixxer typ hela tiden. Spelade man wc3 kunde man iaf joina ett game själv. Jag längtar efter min första lön, fast jag är skyldig pappa 800 så borde det bli en del att leka med. Ska ju ner till trollhättan v9, miss it. Nu blir det ostkaka, sen slöa här igen!

Fortsatt trevlig helg hönni ; P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0