Söndag.

Vaknade - Hade inte en jävla aning vart jag var och vilka personerna ifråga som var där, säger bara baksmälla!

Buss - Fixar iallafall en buss ifrån mohed till Bollnäs, så nu hade jag iaf lokaliserat mig

Frukost - Köpte hem max mat till wahlbeck för att dämpa baksmällan, mycket värt

Buss - Hem till arbrå, mor hämta mig så jag kunde hämta sminket hos linn

Smått och gott från igår - Var hos Linn först, rikigt mysigt åkte med Niklas och joel till Bollnäs. Kom inte in på tranan, träffa nån kille som tyckte jag skulle med på bells, men jag dissa, gick för mig själv för att leta pissplats då kmr det 3 killar som säger hej, vill du följa till söderhamn? Ja, sa jag och hoppa in i bilen, fick luras lite med chaffören att jag kände dom två andra.. Åkte till söderhamn, förstår fortfarande inte varför jag följde, men det var ju en rolig sak, träffade joline och elin, det var ju trevligt, sen for vi vidare till där vi skulle sova, och under hela kvällen var det mesta suddigt.. Mycket skoj och nytt folk, en helt sjuk kväll.

Middag - Kyckling sallad och lättdryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0