Mycket att göra...

Frukost - En halv baugette och en juice (2dl)

Lunch - Max, jävligt gott

Middag - Lövbitsgryta och ris med en massa minitomater

Om allt - snart är det dags för mig att bli 18år, mycket att planera inför det, vilken dag man skall ut första gången, när uppskrivningen ska vara, vilken dag man ska till banken och fixa överförings konto, jag är en sådan som vill ha allt klart på 1 vecka.. Just nu håller jag på med bilköp, haft en volvo 740 men kände att bättre än så kan jag köra så jag behöver ingen skit bil.. Funderar starkt på en passat 1.8T -00 nu.. men det är pengar i det med, jag har pengar till mitt förfogande men frågan är om jag vill leva kasst när jag går högskola.. eller kasst, får liva som vilken annan student som helst.. Alla som inte vet så skall jag berätta att om lite mindre än 1år flyttar jag ner till Trollhättan troligtvis.. Denna flytt ska hålla i mer än 1år iallafall.. Gjorde väl förra med 1år och 3månader ;)

Jag vill ge ett tack till dom i min klass denna vecka, tycker det känns bra..

Träning med damerna ikväll, får se om jag skriver mer sen, hur det gick och så vidare

Vad har jag gjort bra idag? Jag har gått till skolan
Slutat med? Se på saker negativt
Vad har jag börjat med? Glädja andra mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0