Full fart

Vaknade

Frukost - lite kräm och mjölk

Körde bil till skolan - känner mig helt säker med bilkörningen nu, tror mamma kan somna nu till och med..

Lunch - Stuvade mackaroner och köttbullar, morötter, kikärtsallad, en hård macka + 1glas mjölk, 1 glas vatten

Mat innan träning - Nudlar med Jeannie

Tränade innebandy gym - 1h och 10min, full fart

Middag - Fiskpinnar, potatismos, salladsdressing + en massa cola och 1 hel center

Träning - 1h 30min innebandy, har fått tillbaka kärleken för den sporten igen blir 6ggr i veckan nu :)

Får snart förbrännings kapslar

Har startat med - Äta mera
Har slutat med - Räkna kcal så mycket
Bra jag gjort idag - Kämpat rejält på innebandyplanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0