Fredag!

06.00 Vaknade - tog en hydroxycut

06.30 Frukost - Två mörka mackor med medwurst

07.00 Buss - till skolan

10.00 - tog en hydroxycut

11.20 Lunch - Nån tugga lax, smakade lite på nån rödbetebiff en potatis mycket sallad en hårdmacka med smör, 2apelsinklyftor + ett glas mjölk

12.00 - Läkerol 5st

13.55 Buss - hem

16.45 - tog en hydroxycut

17.45 Middag - Tacos

19.15 Träning - Innebandy, 4pers. blir så förbannad, så nu lägger vi enr fredags träningarna så får jag köra gruppträning eller nå då istället. Vi är fan damer nu och ingen bryr sig, va fan... okej man är trött på Fredagen men man ställer väl upp för laget? Känns som andra bara vill förstöra för en, vi är ju många det vet jag, bara det att folk inte kan ta sig till våra kassa tränings tider, varför kan inte p12 ta fredagarna? dom ska ju iallafall inte ut och supa skallen av sig... jag försökte iallafall köra seriöst på träningen, för att kunna få den träning jag behöver för min vikt minskning..

Hur mår jag idag? Fysiskt; träningsvärk i framsida lår och i rumpan även ont i benhinnorna.. Psykiskt; Rejält utmattad på all besvikelse, mycket folk lovar men sedan inte gör.. Jag säger iallafall till en stund innan.. Jag säger inte att jag är bäst, men jag är iallafall uppväxt med att man ska komma i tid, helst lite innan och att man ställer upp för andra och att man sätter sina prioreteringar på det som gynnar en själv 50% och sin omgivning 50%, jag anser mig som en schysst kompis och en trevlig dotter.. Jag anser även att jag har kapacitet att gå ner min övervikt till jul..

Vad har jag gjort bra idag? Jag har ställt upp
Vad har jag slutat med? Försöka se alla med goda ögon
Vad har jag börjat med? Kritisera det jag inte tycker om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0