Tror faktiskt

att jag har några av dom bästa vännerna i världen.. :)

Johanna - Sånn skön tjej som riktigt rockar loss på fest
Frida - Kan man vara så snäll och uppmärksam + rolig? :D
Linn - Hur sur vi än blir på varandra hittar vi alltid tillbaka!
Ida - Finns alltid där, kan prata med dig om det mesta!
Jeannie - Vill man asgarva för en stund varför inte ringa jeannie?
Elin - Har väl våra diskutioner men du är ändå en klockren tjej som jag bryr mig om :)
Maja - Partytjejen som man kan lita på att äre party då är alltid maja på nå party ;)
Rebecka - Har alltid realistiska svar som man verkligen kan lita på! Jag anför tror mig åt dig!
Jessica - Kanske inte umgås mer än i skolan, men du är så underbart snäll :)
Julia - Den mest poetiska vännen jag har, vill man gå djupt så tar man en diskution med henne!
Jacke - Barndomsvän, skulle jag mista dig skulle jag gråta hela mitt liv känns så iallafall.
Anna M - Den bästa "flickvännen" ifrån gävle, rolig,snäll och helt underbar!
Hanna - Vi hörs inte längre, jävligt trist! Men var och förblir alltid en nära vän!
Johan - Barndomsvän, klockren!
Johan A - Trollhättan, here I come? :D Så go ;)


Sen finns det såklart många många fler som jag tycker väldigt mycket om!

Kommentarer
Postat av: jacke

ja, bundis min, värdefull är du :D

2007-10-18 @ 19:33:47
URL: http://jonssonjakob.blogg.se
Postat av: Elin

Du är så söt Emmelie.

2007-10-18 @ 21:42:25
URL: http://metrobloggen.se/elinkratz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0