Tisdag

Fan va veckorna går fort.. om 3veckor har jag uppkörning wiiie, men körläraren tycker det går bra..
Innebandyn gåre lite sämre med, haft mycket plugg i skolan nu och mycket andra saker och göra så nu blire väl träningar igen, tänkte starta imorn..  Även varit väldigt trött den senaste veckan igår så somna jag 9 och då plåga jag mig för att vara vaken.. Sover hela dagarna ungefär.. :( men det är väl hösten som gör det.. Har varit på ica och frågat om extra jobb och kolla fall han inte glömt mig, det fanns inget extra jobb förens kanske till våren, så får väl lov att leta lite :) För er som kanske inte vet har jag också köpt en bil, en passat vw 1.8t -00 ;) Fina saker det!

Snart studenten och jag längtar så enormt! provade mössor igår blev en mössa, en svart hoodtröja + hela det paketet :) Riktigt nöjd :)

tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0