Måndag

Ny dag :)

Haft körlektion med Perry idag, vet exakt vad jag måste träna på nu men han säger att det inte kommer bli nå problem om jag lär med dessa saker bara :)

Jag har snus,cola,godis och en dator vad mer kan man begära? back to my old life ;) nej då, imorgon börjar jag träna imorgon igen. haft lite uppehåll nu pga studier,förkylning,lov,praktik..

Min mor och far kom hem ifrån Norge idag.. så nu lagar mamma fläskfilé och klyftpotatis ;) riktig mat!

Jag saknar en viss person och om ni tror att ni ska få reda på det kan ni glömma, för det är det jag försöker göra :P

Nu till helgen äre match fritt så då blir det utgång med den "nya" 18åringen Ida som fyller på fredag.

Nästa helg då blir det match och förhoppningsvis så kan jag sitta bakom ratten då ;)

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0