Vidare på mitt sommarlov!

Ja, mitt sommarlov har inte varit speciellt roligt på sista tiden, mesta dels jobb.. lite party då och då, har varit ner till gävle en gång till men då var jag helt själv, för Johanna gumman låg bakis efter Woxstock, men hon hade tydligen gått på tranan lite senare ändå :P svin ;) men det var roligt fast vädret sög, myste hemma hos cyres först, med bara killar (pinsamt) men sen kom några flickor men ingen var speciellt social av sig så man fick sitta och smutta på sin egen grogg :) Max vart den iallafall och sen sov vi en hel drös hos Bollan.. Kanske ska åter gå till woxstock, Det blev så att jag och johanna fick köpa dyr alkohol och börja dricka vid typ 7 tiden vi satt på station i bollnäs som två alkisar, men mysig vart vi :) sedan for vi till edsbyn där vi fick snabbt sällskap av Slappy, trevlig han :) vart en hel del drickande och en mysig kväll var hemma i ganska bra tid :) Jag tycker det är roligt att umgås med Johanna :) sedan vart det en hel del jobb och igår vart det fest i röste med Maja, det var jätteskoj även fast vi var några.. men sedan kom Linn, Johan, Frida och Jacke och vi for till bollnäs och jag käkade på max, sedan for vi till spökhuset i Kilafors, var inte så läskigt där inne som jag hade trott.. men sedan på hemvägen vart det en del bråk, men jag anser att man ska bry sig.. Speciellt i ett tillfälle där man är många.. så äre bara.. vart redigt full iallfall var hemma vid halv 2 då jag somnade fort efter en dusch.. vaknade 20 i 9 för att fort klä på mig och cykla ner till jobbet som började 9.. och kom hem för ca 1 timme sedan nu, har ätit lite och suttit här framför datorn.. Inatt åker Fredrik till Gothia, fy fan va roligt.. jag vill också :P  jag skall jobba nu tills på fredag, mycket halv dagar så hoppas på stranden lite då och då :) sen till helgen ska jag och Johanna iväg till Rebecka på lite skoj och vidare på terassen :) mysigt som fan, hoppas på bra väder :)  bara 3½veckas jobb kvar nu :) från 8augusti blire sommarlov :) hehe :D

tack för mig och mitt sommarlov har blivit lite sämre, men det duger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0