Fortsätter

Idag började jag inte förens 14.. så jag fick sova till 11 då far väckte mig för jag skulle boka en tid hos skönhetsgallerian.. fick en tid på en gång 12.45

Så jag cyklade ner dit, vaxade ögonbrynen och köpte platt/glans till håret

Cyklade sedan hem igen för jag hade mycket tid över, tyckte det var bra träning med

Sedan cyklade jag till jobbet

Frukosten blev inte förens 14.50 :( 78kcal bröd bit med ost och ett glas vatten

Lunch/middag - Rostbiff 3skivor och en slev potatis-sallad

Synden - Max efter en tur på stan, blev rätt mycket faktiskt.. men kände mig ändå nöjd..

Ställde mig på vågen nyss med har gått ner 2kg, tror det är för jag börjar tänka på när jag ska käka.. och att jag hellre har en frukt än godis, antar att dom här 2 kg ska jag vara rikigt varsam om eftersom det är dom som jag kan gå upp fort igen om jag inte håller i morgonpromenaderna och kosten.. så nu ska det väl fortsätta lite trögare neråt.. men ett steg framåt iaf :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Två kilo är skit bra Emmy på såhär kort tid! Fortsätt såhär ;)

2007-07-31 @ 07:07:06
URL: http://idalegeryd.blogg.se
Postat av: Emmy

´Ja, nu ska jag hålla i :)

2007-07-31 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0