Lan

nu har jag varit på lan, sitter fortfarande här iofs men om 30min skall jag ta bussen ner till stan och vänta på tåget som ska föra mig hem till älsklingen :) Hela teamet jag har lirat med ligger och sover nu, vissa snarkar och de är bara jag och matte vaken och matte lirar väl äckel wow antar jag.. Jag siter här och längtar jag... tills jag kmr hem och får träffa Fredrik, saknar han så förbannat mycket.. Det här lanet borde ge tillbaka pengar för internet har typ pajjat varannan timme, tänk folk som inte ska lira då? tänk dom som vill spela wow? inte för att jag bryr mig speciellt om wow, men om jag vill spela doa online då? Ajuste, det var en större fråga.. Skolan har blivit fulare på insidan men snyggare på utsidan, dom har tydligen gjort nå sten konst utanför med loggan, troligen rätt nice.. Men inne i skolan sitter det massa fula teckningar och fula saker..


Lite plus och minus med lanet då

+ Inte så mycket folk
+ Träffa gamla klasskompisar
+ Klå per och cyres på dota, TOTALT
+ Slippa ha med sig egen dator

- Vara utan Fredrik
- Långt till närmaste (bra) matstället
- Inte interner fungera så bra
- Dålig sovplats


Finns väl fler också, men rättvist att sätta 4/4 eftersom jag varken ångrar eller ville stanna kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0