Sthlm

Är i sthlm nu, sitter på syrrans dator..

Vaknade - Snoozade i kanske 20min

Morgonpromenad - Gick ut och gick med melker så blev ingen snabb promenad blev i lugnt tempo 60min

Frukost - Mörkbröd med mozarella och tomat, färskpressad juice (Så jäkla god) och en kopp te

Gick på stan och köpte 3 vanliga linnen, ett vitt genomskinligt linne, 1 svart party linne, en vit kjol, tre par trosor och 2st 6-pack strumpor ett 6-pack med vita och ett med svarta, ska snart fylla på mobilen.. Måste få gratis sms igen.. Blev ju en jävla massa problem med lönen med, ska ringa chefen på tisdag och få allt ordnat..

Så nu skriver jag lite mer, kom på att jag köpt ett halsband och ett skärp med ;P
Fyllt på mobilen nu med, skönt som fan..

Lunch/middag - Pasta sallad (babyspenat, isbergsallad, majs,röd lök,gurka,tomat,skinka,ost) + Ett glas vin och vatten

Alia - skriker som fan nu, vi vet inte om hon är trött eller jävligt irriterad på livet, men det skall väl gå över snart får vi hoppas, har även laddat upp med chips och choklad.. Det positiva är att jag dricker fun light istället för dricka. haha det är helg och jag har faktiskt tagit morgonpromenad fast jag är i sthlm, på måndag ska jag väl köpa halvårs grupptränings kort med.. Jag och Ida ska satsa sten hårt, ska minst gå ner 6kg till.. helst 10..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0