Sjuk, men känns bättre.

Efter middagen igår så tog jag och mamma en kvällspromenad på 40min och efter det så tog vi en fika med te och GI-bröd med smör..

Vaknade 07.45 - idag för att sjukanmäla mig för idag med (känns mycket bättre så blir jobbet imorn)
Ingen morgonpromenad pga huvudvärk

Frukost 10.30  - Ett glas juice och ett GI-bröd med smör och ost

Inte så sugen på mat pga huvudvärken så jag har inte ätit någon lunch, ska äta när mor och far kommer hem.

Jag tänkte att det skulle bli mat när mor och far kom hem, men dom ska till öjungeln så jag fick skapa min egen mat

Middag 16.10 - Havregryns gröten som Ida lärt mig och ett stort glas vatten, vart det som serverades.

Äter väl antagligen något mer senare när det blir film kanske man tar sig te och macka eller nå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0