I skolan

Vaknade -  Var jävligt trött kan jag ju lova, valde mjukisar i dag

Frukost - Ett glas juice

Lunch - Måltidsersättning hallon (90kcal) liten hård macka (30kcal) + 2glas vatten

Ska ut och sen på håltimmen med Ida.. ska väl gå runt varpen..

Har varit ute och gått nu med Ida, vi gick i 50min gick runt vågen, sen köpte vi en protein bar och jag köpte en cola light som jag sedan gav till Ida efter jag släckt törsten, Ida vad duktig och köpte ett mörktbröd med.

Ska till Rebeckas syrra efter skolan, kolla på film och käka god mat blir väl nått fett antar jag. ;)

Sedan ska jag och Ida ner på stan för att jag skall ta tåget hem 20.44, och sedan cykla ifrån byn och hem..
Imorgon blir det träning för fullt igen, ska testa på spinning och sedan blir det 1h 30min innebandy träning

Åkte cpbuss till Rebecka (Så jävla fult)

Middag - Fläskfilé oscar och en trocadero

Till filmen - Ja du, en del chips och dipp och en halv cola light

Gick - Med Ida till station från granbergshöjden

Cyklade - Hem ifrån byn

Under hela dagen; En massa snus och tuggummi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, gå runt varpen. 5 mil de:p Hoppas du menar vågen, de dröjer nog lite mer än en håltimme å gå runt varpen :) hahaha...

2007-08-31 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0