Dagen!

Somnade typ 05.30 inatt...

Vaknade - 12.00 och typ 12.20 hade jag gått in på datorn då Ida tycker jag ska åka till bollnäs, tåget gick 12.40 så var bara att klä på sig fort som bara den och borsta tänderna och iväg till tåget.. Ida köpte nya innebandy saker, riktigt bra inköp av henne tycker jag, själv köpte jag ögonfransböjare, kajalvässare och ett unihoc hårband..

Lunch - Käkade taco toast på Mr.Bean med Ida, gott vare.. jäklit mycket mat där faktiskt.. Drack en cola light till

Underverket - Vi gick till torsbergsgymnasiet och där fann vi mina efterlängtade klubbor, så jävla nice!

Middag - Torsk och potatis, sallad (spenat,paprika,tomat,fetaost, rödlök) + Vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0