Jag har det!

A, jag är så jävla glad att jag känner kärlek. Det är tammefan inte många som kan det. Men just nu i denna stund så är jag mer kär än kärast :) <3

skola imorgon, tungt. Men slutar 13.55 det är skönt :)
ska sätta igång träningen igen denna vecka, vila förra vecka pga lår stäckning.
Men nu förhoppningsvis är allt helt okej igen! :)

Ja det var så här att jag sa till Fredrik "ses om en vecka då" i måndags. Men så har det inte blivit. Vi har träffas alla dagar utom tisdagen :) och han är så mysig :) inatt var vi uppe till 06.30 typ. Jag älskar att vara med han.
Vill bara kunna säga MIN Fredrik. men det återstår väl bara att se. Är iallafall KÄR det är skönt.

Träffade Sjunneskog idag med. Trevlig tjej det. Ger sig inte i första taget, dom var ej släkt eller hur? ;)
tack iallafall för en trevlig "kall" fotbollsmatch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0