ang skolan.

Onsdagen den 6/9 - 06 börjar jag i klassen sp2b - Ekonomi.
Ja, som ni förstår har jag hoppat av entreprenör på John Bauergymnasiet för att börja på sp.
Jag har därför också flyttat hem till min mor & far. Helt eget beslut.
Jag kände att jag inte klarade av att bo i en lägenhet och klara alla sysslor själv än, så mycket att göra och eftersom lägenheten var så stor blev det dammigt även om man inte var där. Och då tror folk att man flyttat hem pga man inte klara av att städa,tvätta m.m ska förklara att det var mycket mer som drog med t ex, att få en bredare utbildning som på sp och för att fortsätta spela med hertsjö och speciellt börja på innebandygymnasiet. Det blir riktigt skönt! En bonus är ju bara att jag kommer närmare Fredrik. Jag är så kär i han, men så jobbigt att man läre vara glad 24/7. Hoppas det kan gå ändå.

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Jacke

DET ÄR SKÖNT ATT HA DIG HEMMA! FIAFISLIA VÅR :D

2006-09-05 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0