<3 Fredrik

101422-3
Han är den sötaste, vackraste och sexigaste. <3
Tycker om dig så mycket.

Ja, det är ju så, jag har lyckas blivit kär i Fredrik. Han är tyvärr sjuk nu :( men läre ju bli frisk snart!
Ska kolla på fotboll tillsammans med Sjunneskog imorn och snart kommer Jacke hit och hjälper mig med rummet. Fixat lite saker nu satt, men han hade inget att göra så han ska hjälpa mig mer!
Jag och mamma kollade på film här hos mig idag, hon tyckte den var så läskig så jag fick spola till slutet sen så gick vi ner och jag åt mat och hon fika :) Mamma, du är snällis!
Var i rättvik idag med, spela tränings match med damerna vann med 6-2 :D Jag fick spela forward :P Brukar jag tamme fan aldrig göra, men nu fick jag göra det en hel match och det gick väl skapligt, inte inne på nått bakåt mål iallafall :) tihi jaja, nu har jag skrivit lite iallafall. jo just det, sträckte upp låret på dam matchen igen :( Läre vila lite nu... bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0