101422-5

101422-5

Ett nytt kort på mig då..

I helgen har jag varit med Fredrik och det har varit så mysigt :)
I lördags kolla jag först på HJ18 match helt själv :/ sedan fortsatte jag och kolla å arbrås a-lag spela mot delsbo, fredde stod :) Han var jätte duktig som vanligt ;) delsbo är serieledare ändå klara arbrå hålla sig med 1-1. På kvällen stack jag iväg och festa lite med linn,carro,kina,maja och så var det ju fler folk där :) Riktigt trevligt! Sedan så sov Fredrik hos mig, mysigt! På söndag morgon vakna jag med ett sms som löd: "vill du vara med på dam match i ljusdal?" Jag svarade ja och sedan for jag iväg vid halv 2. Då spöade vi ljusdal med 11-1 i första serie matchen kändes jävligt skönt :)Sedan träffa jag fredrik igen :D Idag sov jag över så jag sket i hela skoldan, den slutar ändå tidigt så, och inga speciella lektioner. Imorn har jag däremot rätt viktiga lektioner för att jag skall kunna hinna med. Sedan ska jag klippa mig vid 17.15 sedan träna :P Ska hinna springa in på intersport och kolla om jag får reklamera klubban med :)

Aja tack för mig!

ps. Tycker om min Fredrik Larsson så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0