Sommar och sol

Hej!

Har nu förskaffat mig en sådan här blogg. Rätt okej faktiskt. Inte kommit igång riktigt men kommer väl förmodligen göra det! Idag när jag vaknade sisådär halv 1 då vare skinande sol, utan att jag märkte det förstårs, så jag gick ner och la mig framför tvn, sedan ringde Jacke och sa att det var fin väder så vi stack ner på skeppstan för att ta ett dopp, men direkt efter första doppet kommer ju såklart regnet. Så det var bara att vända hem och nu sitter jag här framför min skol laptop och knappar på dessa knappar. Ikväll ska jag och sassa kolla på fotbolls träning ;P sedan ska vi till Jacke och kolla på lite roliga filmklipp sedan film :) Nu kom ju såklart solen igen. arrgh. Skolan börjar nästa onsdag för mig då, ska fortsätta på entreprenörs programmet förra året blev vi kallad bergakungar nu blir det Freja och konstigt men sant i 3e året blir Pyret :S
Från kung till pyret? Ja man kan ju fundera... Ja men detta blev väl ett bra första inlägg.

Ha det så otroligt bra.
Kram Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0