JAAAA

Jag ska flytta hem till arbrå, har sagt upp lägenheten nu! :)
Skulle fan aldrig säga att jag längtade efter arbrå, men fy fasen va skönt det ska bli!
På måndag ska jag på möte med en syo på torsbergsgymnasiet.
Ska förmodligen gå sam - ekonomi 2.
Men annars blire sam 1 :( lite tråkigt men jag känner mig redo.
Nästa helg följer förmodligen mor och far ner med släp och shit så jag kan ta hem alla möbler.
Fy fan va skönt! men mamma har gett mig ett ultimatum, jag skall hjälpa till med tvätten och matlagningen.
Men tror det inte är nå problem för mig att hjälpa till, värre att göra allt själv. Sitter och funderar på hur jag ska möblera rummet mitt nu, eftersom jag har ju nya möbler här i lägenheten. Slänga ut svarta soffan hemma iaf :D Jag kommer trivas. Fan va skönt!
Tranan imorn med, ännu mer kärlek! Träffa Fredrik med, hoppas på att få träffa han ikväll med, han ska tydligen stå idag på matchen som jag ska iväg och kolla på! Köpte nya skor igår med, riktigt snygga :D 150:- ;) det du! Tack och bock för mig!

ps. Fredrik jag vill vara med dig jämt. oh jag är så jävla kär i dig!

Kommentarer
Postat av: Jacke

haha, skor för 150:- ? det var väl inget, om man jämför med mina snygga!skor för 36:- bara ;) eller hur? haha

2006-09-05 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0