Hem igen.

Hej!
Nu ska jag dra mig till Gävle igen, ett helt år till där.. Just nu känns det förjävligt.. För Fredrik bor ju i arbrå och jag i Gävle, känns som man helt enkelt vill hoppa av skolan i Gävle för att få vara med han. Kommer sakna han så mycket.. Fan alltså.. Tur att man har vissa i Gävle som betyder mycket med! Ja andra året ska börja nu och jag läre väl börja leta apu plats.. funderar på att fråga på näringlivs kontoret på bollnäs kommun. Så kan jag komma hem på helgerna och träffa Fredrik. :) Har fått blommor av mamma med, dom ska in i lägenheten idag. Hoppas dom här håller då och inte som dom där andra som dog efter 2 veckor :P
Ja, kommer sakna alla i arbrå, men vi ses väl snart :) Insparken är väl snart den med, så då blir det väl lite fest kan jag tänka mig. Ja just ja var på strömmingsleken i helgen med, blev Party bussen hem, fråga mig inte vad det är ;) Var nån jäkla van, som vi åkte i från söderhamn till bollnäs, sen fick vi skjus av dom som jobba på kebab house till arbrå :) var i arbrå vid 5 tiden tror jag, då träffade jag fredrik, sen kommer jag ej ihåg hur vi fick hem cykeln och allt. Det var en redig fest :) skyldig brosan 320 med :S förstår inte varför han inte frågat efter pengarna.. antar att jag kommer göra slut på dom själv om han inte frågar efter dom.. men men hans fel :D Seee yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0